Grey's



Jag är ju helt hooked på Grey's Anatomy, och är mitt uppe i en period då jag tittar på hela serien från början. Det är som ett beroende, det går inte att sluta. Minst ett avsnitt om dagen får mig att må mycket bättre. Och efter varje avsnitt kan jag knappt vänta på att få se nästa.

I kväll har jag dock avslutat den tredje säsongen. Många gånger har jag gråtit under seriens gång, men att Cristina och Burke inte får varandra får faktiskt inte mina tårar att svämma över. Då blir jag betydligt mer berörd av Izzie och Georges relation som egentligen är så mycket mer än vänskap, men som omöjligen kan utvecklas åt det hållet då han är gift med en annan.

Som sagt, helt hooked och kan nästan inte vänta på nästa avsnitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0