Grönt och rött

Så jäkla tröttsamt att blogga och sedan upptäcka att blogg.se har driftstörningar så inget inlägg publiceras. Har varit lite väl mycket sånt på sistone.

I alla fall, då får man göra om inläggen. Igår avslutade vi helgen genom att äta lite ost och kex. Gott. Fast det godaste var vindruvorna, helt klart på topp 5- listan över godaste frukterna. När jag var liten tyckte jag bara om de gröna druvorna. What was I thinking? De röda är ju kanongoda, och dessutom sällan så sura som de gröna ibland kan vara. Tur att man växer upp och lär sig tycka om saker man ogillat som barn. Jag har dock inte kommit till det stadiet ännu att jag gillar rödvin. Tyvärr kom det inte på köpet när jag började tycka om de röda druvorna. Vansinnigt dåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0