Lägenhetsvisning



Alex var tvungen att jobab över i dag, så jag fick åka själv och titta på lägenheten i Älvsjö. Eller Solberga, som är mer exakt. Och det var verkligen en superfin lägenhet, nybyggd 2009. Fyra rum, och ett stort kök. Rena drömmen. Den enda nackdelen (om man bortser från den inte så billiga hyran, men som man ändå kan stå ut med om man är två personer) är att den ligger en bit från pendeltåget. Lite off, det finns ingenting i närheten. Men det är väl kanske smällar man får ta, det tar ju trots allt bara ca 12 minuter att promenera till pendeln. Tror att det kändes längre för att det blåste så vansinnigt i dag. Jag höll på att förfrysa fingrarna.

Jag har lärt mig av erfarenheter. Jag hoppas på att den här lägenheten kan bli vår, men jag blir inte förvånad om det inte blir så. Det brukar ju skita sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0