Lite om sömn



Fy bövelen vad trött jag är. Inte alls särskilt utvilad, och då tycker jag mig ändå ha sovit ganska bra i natt. Vaknade ett par gånger tidigt i morse innan klockan ringde, men innan det så sov jag som en stock. Jag misstänker att jag har lite för mycket sömn att ta igen efter sena kvällar och dålig sömnkvalitet tidigare under veckan, och då räcker det inte med sex och en halv timmes bra sömn för att vara tillbaka på noll.

Det kändes också lite tomt bredvid mig i sängen. Jag är så van vid att Alex ligger och trycker sig mot mig att det känns som ett stort svart hål när han inte är där. När vi flyttar till en större lägenhet vill jag även uppgradera sängen till något större än den 120- säng vi har nu. Det känns onödigt att ha en liten säng om utrymme ändå finns. Min pojkvän däremot, han tycker att ju mindre säng desto mysigare, för då ligger man ju nära varandra. Men det kan man ju göra även i en stor säng, om man vill. Bara det att valmöjligheten att ligga på sin kant också finns. Jag gillar att kunna välja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0