Några snabba



- Jag var hos kiropraktorn igår, för första gången. Han tryckte och börjde och knådade och knäckte. Jag ska inte säga att det var smärtfritt, för det vore ljug, men det gjorde inte alls så ont som jag föreställt mig. Och det kändes faktiskt bättre i rygg och nacke efteråt. Tills jag satt som en hösäck i soffan senare under kvällen, då blev jag så där äckligt stel och spänd igen. Osmart.

- Det är sommar ute, och jag klafsar omkring i pantalonger och Converse. Men inne på mittk ontor är det kallt, och jag känner mig inte redo att gå runt barbent än. Inte på jobbet. Benen måste få åtminstone lite färg först, nu är de inte särskilt snygga.

- Men fasiken, jag har finklänning på mig så jag känner mig rätt snygg ändå. Trots att jag vet att det döljer sig två bleka ben under pantalongerna.

- Jag måste ta tillvara på sommaren. Och livet. Steg ett: Vara ute mer när det är soligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0