I'm alive



Det har varit tyst här de senaste dagarna. Anledningen? Jag har inte haft någon lust att blogga och jag har dessutom haft häcken full med andra viktiga saker. Som att titta på Alias och sova på soffan... Eller ja, inte bara, men när jag har varit hemma är det det jag har sysselsatt mig med.

Efter två födelsedagsfester i helgen unnade jag mig i alla fall i dag en pizza. Mycket smarrigt, och eftersom jag bara orkade halva (den var gigantisk) har jag även middagen kirrad. Perfekt! Annars tänker jag mest ägna dagen åt att ta det lugnt. Diska och plocka undan lite här hemma, men det är det enda. Inte för att jag är bakis, tog det faktiskt extremt lugnt både igår och i fredags, men det är skönt att inte ha någonting på agendan när det är söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0