Lugn fredagkväll



Jag är ensam hemma i kväll. Alex stack iväg och tränade efter jobbet och är nu och dricker öl med några kompisar. Min kalender är tom, och jag kände inte heller för att göra mer än att sitta i soffan och dega. Och det är precis vad jag har gjort sedan jag kom hem. Borde väl kanske egentligen städa lite, för i morgon kommer Helene över. Men å andra sidan kan jag lika gärna skjuta på det tills i morgon, då jag och Alex kan städa tillsammans. Det låter betydligt bättre i mina öron.

Nu: Fortsätta titta på serier. Har redan betat av ett avsnitt av Unforgettable, två avsnitt av Suborgatory, ett avsnitt av The Big Bang Theory (Sheldon och Amy är nu officiellt ett par på riktigt, yeeey!), ett avsnitt av Alias och två avsnitt av New Girl. Som sagt, jag har varit parkerad i soffan ända sedan jag kom hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0