Lördagens kalas

Igår var det födelsedagsfirande för Kristoffer. Egentligen skulle jag ha befunnit mig på inflyttningsfest hos Helene och Andreas, men eftersom en otrevlig influensa flyttade in hos Helene så blev den inställd. Då öppnade det sig för att följa med Alex ut till Råcksta för fest med hans kompisar.

Vi kan väl sammanfatta kvällen så här: Massa prat och skratt, lagom med alkohol, Kinect och hemgång innan utgång. Med det menas att jag och Alex bangade på att följa med ut och dansa.

Det blev inte många bilder, jag var för upptagen med att dansa Kinect.



Häng i soffan.



För de som inte vet så är Kinect ett spel där det är man själv som är spelkontrollen. Vi spelade ett dansspel där man ska röra sig så som personerna på tv:n, och ju mer likt det är desto mer poäng får du.



Det såg ut så här...



... och så här. Sedan fick Martin och Rickard för sig att försöka sig på att dansa sittandes i fåtöljer och efter det spelades det inte något mer...



Och så här såg jag ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0