Barrunda i stan

Gårdagskvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig, på ett positivt sätt. Jag och Alex var först på bio innan vi mötte upp massa människor på The Crib på Sveavägen. Där var det Bar Craft (det vill säga att istället för att visa fotboll på tv- skärmarna visades det Starcraft- matcher), och jag var redo att faktiskt förstå spelet. Kände att nu kunde jag ju allt efter att ha haft den där lilla genomgången med Alex tidigare under dagen. Men istället för att stanna på The Crib begav vi oss efter en öl vidare till nästa ställe. Och det var början på en barrunda som slutade inne på Max klockan 3.

I dag är jag lite halvbakis, känner jag. Kroppen skriker efter pizza, vilket inte känns helt ok med tanke på att jag igår åt kebab med bröd till lunch och en cheeseburgare och chili cheese på Max... Men det kan inte hjälpas. Nu ska jag försöka manipulera Alex till att tro att det är han som kommer med pizzaförslaget och inte jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0