Dålig rabatt



Förra veckan delade de ut såna här rabatthäften i Huvudsta centrum. Jättebra, tänkte jag, för tidigare när det har hänt har det alltid funnits med en tjugo kronors rabattkupong till thairestaurangen där jag ibland handlar lunch. Efter att ha bläddrat igenom häftet tre gånger insåg jag att någon sådan kupong inte fanns med den här gången, och det som kom närmast var någon rabatt på sushistället. Jag äter inte sushi. Och jag har ingen användning för de andra erbjudandena heller, så det där häftet åkte direkt ner i sopen.

Jag kan inte hjälpa att jag känner mig besviken. Löjligt, jag vet, men det är inte mycket att göra åt. Den där rabattkupongen hade rättfärdigat ett köp av thaimat. Nu känns det inte ok att göra det när jag har mina lunchlådor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0