Demonögat vill säga några ord



Vad hände när jag tog den här bilden? Kolla in mitt högeröga. Är jag besatt av en ond demon eller vad är det frågan om? (Ok, jag har kanske tittat på både ett och två avsnitt för mycket av The Secret Circle och American Horror Story.)

Arbetsdagen är snart slut. Den har gått vansinnigt fort, och det har jag nog kaffets fantastiska koffeinkick att tacka för. En kopp köpekaffe imorse räckte för att energin skulle flöda ända tills nu. Härligt!

Ännu en lägenhet ska inspekteras i dag, men den är i mina ögon (om inte demonögat här uppe tycker annat...) inte intressant. På tok för dyr hyra. Men det kan trots allt vara kul att se hur lägenheterna ser ut i det relativt nybyggda området.

Sedan har Alex efterlyst en rolig kväll där vi umgås istället för att sitta framför varsin dator. Mycket bra initiativ, så får det bli. En fråga bara... Räknas det som att umgås om man slår på datorn och tittar på de sista avsnitten av Dexter säsong 4 tillsammans...? Eller gör jag bäst i att låta bli att föreslå det för min pojkvän, det kanske är en myskvällsdödare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0