Födelsedagsfirande

Hela dagen har ägnats åt födelsedagsfikat för släkten. De kom inte förrän kl 14, men jag gick upp tidigt och bakade innan. Full rulle, och nu när alla har åkt hem har jag kollapsat i soffan. Det tar på krafterna att fixa och dona och vara social. Men trevligt var det!



Jag hade bakat muffins för ett helt kompani.



Ballerinakakorna kom dock från affärens kakavdelning.



Kristofer var stilig.



Jag fick både presenter och blommor.



Farmor och mormor.



Faster och kusiner hamnade i soffan.



Det första Becel gjorde när han kom in var att spy på golvet. Ingen uppskattad present, men tack ändå.



Alex lät Becel slicka muffinspappret. Dagens höjdpunkt för Becel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0