Designed by Dregen

Förra veckan fick jag nys om att Dregen har varit med och designat (men herregud, heter det verkligen så i det här sammanhanget?) en ny smak för Polly. Jag älskar Polly, i somras blev jag helt hooked på summer edition- varianten med smultron och vit choklad, och har letat igenom varenda butik jag har sett efter den nya smaken. Igår fann jag den på Ica i Liljeholmen.

Så vad bjuder då Dregen på? Mjölkchoklad, saltlakrits och citron. Rockigt tema, som sig bör.

Och vad tycker jag då? Mums! Chokladen smakar som den brukar göra, och citronen har möjligtvis en lite blek smak. Den hade gärna fått vara lite mer framträdande. Lakritsen, däremot, den uppfyllde alla mina förväntningar. I love it! Och ännu bättre är att min pojkväns reaktion efter att ha smakat den var "Lakrits, blä", så jag får alla de bitarna för mig själv.

Nu har jag bara en liten fråga, och den vill jag ställa till mig själv.
Hur i helskotta tänkte du när du tryckte i dig massa godis dagen innan du ska till tandläkaren?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0