När går solen ner i dag?



Jag vet att man inte får klaga på solen nu när den äntligen är här, MEN JAG ÄR SÅ IN I HELVETE TRÖTT PÅ ATT DET INTE GÅR ATT SITTA I SOFFAN PÅ KVÄLLARNA UTAN ATT DEN LYSER RÄTT I ÖGONEN PÅ EN. Det går liksom inte att värja sig, hela soffan är exponerad. Nu längtar jag innerligt efter att de beställda persiennerna ska anlända, för jag är trött på att sitta och kisa och få ont i huvudet på grund av solen.

Det är för övrigt något fel på mitt vänstra öga. Tårkanalerna gör uppror, och det vill inte sluta rinna små salta tårar. Och då är det inte gråt. Funderar på om ögat kan vara irriterat eller något, och jag har sköljt och sköljt och sköljt lite igen, men det svider fortfarande. Och eftersom jag går och torkar under ögat hela tiden så är jag nu även öm runtomkring. Förstår inte vad det kan vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0