Batman Begins

 
Jag och Alex har tänkt att gå och se nya Batman- filmen. Alla som har sett den öser lovord över den, och om det är några filmer jag vill se på bio är det de filmer som faktiskt är bra. Annan skit kan man ju se hemma på datorn.
 
Meeen... Den nya filmen är ju nummer tre i en serie, och då kanske det kan vara bra att se de andra två först. Jag har sett den första filmen tidigare, men allt jag minns av den var en brunn och massa fladdermöss. Alex påstod sig inte ens ha sett den, men det visade sig ju vara fel när han upptäckte att han kände igen massa scener.
 
I alla fall. Jag kom på varför jag inte kom ihåg Batman Begins. För att jag inte är så förtjust i superhjältefilmer i allmänhet, och Batman i synnerhet.
 
Betyg: 3 av 5.
 
Jag hoppas verkligen att The Dark Knight och The Dark Knight Rises är bättre än så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0