Denna dag

 
I dag har inte varit någon jätteproduktiv dag. Plocka fram anteckningsblocken för nu ska ni få höra.
 
  • Det första jag gjordde när jag vaknade var att tvätta håret (vilket behövdes, för som ni kan se på bilden som är från igår var det inte längre särskilt fräscht).
  • Jag vågar inte ens gissa på hur lång tid jag tillbringade med att surfa runt på nätet efter en passande lampa till vårt vardagsrum. Ja, till alla rum egentligen.
  • Efter att ha ätit lunch åkte vi in till stan för att fortsätta lampletandet.
  • Antal lampor vi kom hem med: 0. Antal andra viktiga saker till hemmet som vi köpte: 0.
  • Kom hem lagom till att Sverige skulle träda in i OS- finalen av laghoppningen = fick inte missas.
  • Fick se Sverige rasa i resultatlistan och sluta på en delad sjätteplats. Tungt i hjärtat.
  • Eftersom vi inte hade hunnit med att handla fick Alex springa iväg och handla thaimat.
  • Vi såg lite mer OS.
  • Strax innan kl 20 tvingade Alex mig att följa med honom till centrum för lite handling. Kul att det började regna så in i bäng precis när vi klev utanför dörren.
  • Och så har jag hunnit med ett gäng avsnitt av The Killing. Bara två avsnitt kvar nu av säsong 2, och det börjar bli ruggigt spännande. Saker är sannerligen inte vad de verkar vara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0