Hälsopeppa varandra

 
Efter att ha tryckt i mig kebabsallad (och främst en jädra massa bröd) till lunch, fick middagen bli mer återhållsam. Finncrisp med mosad avokado. Eftersom jag ätit så mycket till lunch räckte det gott och väl.
 
Jag och Helene har för övrigt en pakt. Vi ska peppa varandra att hålla oss borta från sötsaker, och den som trillar dit måste messa över en bild på det den har ätit och sedan straffas med femtio sit ups och femtio armhävningar. Vissa undantag får dock göras när det är fest och liknande. Vi börjar med två veckor, sedan är det dags för en utvärdering.
 
Och efterosm det här är ett hälsoinlägg kan jag väl slänga in lite information om att jag varit ute och joggat tre kilometer i dag. Och jag tyckte inte alls att det var så himla jobbigt och helvetiskt den här gången!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0