Lägesrapport

 
Så där. Nu har jag tvättat, duschat, tvättat håret och blåst det torrt, rakat benen och borstat tänderna. Har packat lite halvt, men tänker lämna resten till i morgon bitti. Inte för att man behöver ha med sig så mycket egentligen när man bara ska vara borta två dagar (en natt). Men det finns ju saker som måste med, som man inte kan kompromissa bort. I synnerhet inte om man har tänkt att titta på Sons of Anarchy på datorn hela tågresan hem.
 
Men jag känner att jag får ge upp för i kväll. Behöver all sömn jag kan få för morgondagen lär bli lång.
 
Och om vi inte hörs något mer innan jag åker, så önskar jag eder alla en fantastisk torsdag och fredag! För det där med internet lär jag inte lyckas få till när jag är i Jönköping. Åtminstone inte till datorn, men mobilen ska väl förhoppningsvis ha lite täckning. Och då lär det instagrammas i alla fall. Där heter jag hella_n för den som är intresserad.
 
Tjipp och hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0