Andra advent

 
God morgon kära ni!
 
Eller. Ja, nu är det ju kanske inte direkt morgon. Klockan är nästan två på eftermiddagen. Och med tanke på att solen snart går ner så kanske det till och med nästan kan räknas som snart kväll.
Att jag dessutom gick upp klockan tolv gör väl också att det är på tok för sent för mig att säga god morgon till er först nu. När klockan som sagt visar på eftermiddag, snart kväll.
 
Så. God eftermiddag kära ni!
 
Den här dagen bjuder varken på bakisläge eller långpromenad i snön. Även om jag faktiskt känner mig sugen på det sistnämnda, fast det kanske jag kan ägna mig åt i morgon när jag ändå är ledig från jobbet.
 
Nej, i dag bjuds det på lite bakaktiviteter i kvarteret Muffen. Hehe.... Aja, jag visar förmodligen resultatet lite senare. Oavsett om det blir succé eller katastrof.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0