Sliten

 
I dag är ingen bra dag. Det kanske är för tidigt att säga så innan klockan ens har hunnit bli halv 9 på morgonen, men så är det i alla fall. Jag lyckades inte somna förrän väldigt sent igår, och den där underbara djupsömnen verkade inte ha någon lust att infinna sig helt. Vred och vände på mig hela natten, och vaknade med jämna mellanrum bara för att ha svårt att somna om igen.
 
Att behöva släpa sig upp till jobbet var därför ingen hit i morse. Men nu återstår det bara fem arbetsdagar av det här året, och sedan kommer jag att ha fyra veckor då jag slipper kravla mig ur sängen och gå till jobbet medans det fortfarande är kolsvart ute. Fem arbetsdagar. Det ska jag väl klara av?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0