Bebismys hela eftermiddagen



I dag var jag hemma hos Cathrine och Jonas och fikade. Fick träffa lilla Ingrid för första gången. Hon var så himla liten, men så är hon ju inte ens en månad gammal än. Och så vansinnigt söt. Jag fick hålla i henne, och hon låg i min famn i gott och väl en och en halv timme. Efter ett tag somnade hon, och jag hade inte hjärta att lämna ifrån mig henne förrän hon vaknade. Hon var bedårande, helt underbar. Snacka om att den där längtan efter en egen bebis väcktes igen, men samtidigt säger ju förnuftet att det inte är läge för sådant just nu så för tillfället får man väl hålla till godo med Ingrid så länge.

Hon fick en present av mig och Alex också. En svart klänning och en blå- och vitrandig tröja (ja, ni kan ju se själva på bilden), som blev mycket uppskattade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0