En bra och en dålig



En glad nyhet är att vi behöver inte flytta ut ur lägenheten den 1 mars! Vi får behålla min lägenhet hela helgen, och därmed behöver inte jag ta någon semesterdag. Är ju som bekant vansinnigt irriterad över att det där med en flyttdag vartannat eller vart tredje år inte existerar på mitt jobb. Ska man flytta är det semester som gäller. Lite skillnad mot Alex jobb där de har en flyttdag per år.

En dålig nyhet är att jag är så vansinnigt sugen på korvstroganoff med ris och choklad. Ja, inte kombinerat så klart. Jag kanske ska ta och lyxa till lördagen litegrann genom att tillåta mig själv att äta ris. Och göra en LCHF- vänlig kladdkaka. Får känna efter i morgon om suget fortfarande finns där. Har det avtagit är ju det bara bra, men finns det kvar så gör jag nog slag i saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0