Lägesrapport från soffan



Jag känner mig lite ruggig och frusen, så jag har bäddat in mig i täcket i soffan. Gjorde en kopp te som jag sörplade i mig medans jag tittade på American Horror Story. Jag hoppas verkligen att jag inte håller på och blir sjuk, för sånt har jag inte tid med. Massor att göra på jobbet och massor att fixa med hemma inför flytten. Så alla elaka sjukdomar som planerar att invadera min kropp- håll er borta!

Jag var på utflykt i dag. Hälsade på Malin i Skogås och lekte med hennes tvååriga son i några timmar. Kanske inte den aktivitet man helst utsätter sig för när man har varit på fest dagen innan, men det var himla mysigt ändå. Den lilla vildingen hade så mycket energi som han behövde få utlopp för, så det fanns inte riktigt tid till att vara bakis. Och så fick jag ju hembakad morotskaka, och det är ju ett dokumenterat bra botemedel mot baksmälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0