Måndag hela veckan



Så satt man här med arslet på kontorsstolen igen. Helgen gick vansinnigt fort, men det är kanske inte så konstigt med tanke på att jag sov bort större delen av lördagen. Det märktes av igår kväll, då jag var pigg och inte ville lägga mig fast klockan hade slagit midnatt.

Och nu. Nu jäklar är vi inne på upploppssträckan. Sista veckan i min lägenhet är här. På lördag börjar ett nytt kapitel i mitt liv, och det pirrar i mig bara jag tänker på det. Jag är ju som bekant inte någon stor vän av förändringar, och att flytta känns bitterljuvt. Jag älskar min lägenhet, men samtidigt är det dags att gå vidare till något nytt och bättre.

Måndag. Det är vårväder ute och jag har tacorester i matlådan. Bra start på veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0