Nedstämd torsdag



I dag är jag inte på humör alls. Är så galet trött att jag skulle kunna somna när som helst. Sov inte så bra i natt, hade massa konstiga drömmar och vaknade flera gånger. Och av någon outgrundlig anledning hade jag stoppat in mobilen under bäddmadrassen.

Och det var fasiken inte kul att behöva gå utanför dörren imorse. Hur kan det vara över tio minusgrader ute? Det borde vara förbjudet i februari. Nu längtar jag än mer till vår och värme och alla trevliga stunder som vi ska ha på vår balkong i den nya lägenheten.

Nej, nu ska jag fixa en kopp rykande varmt svartvinbärste och försöka fokusera på positiva saker. Då kanske den här torsdagen kan bli lite roligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0