Samlaren Helena strikes again

Jag är som sagt en samlare. Allt ska sparas, inget får slängas. Framför allt biobiljetter var viktiga att ha kvar, och när jag var hemma hos mina föräldrar och rensade i söndags hittade jag min lilla samling. Och nu åkte den i sopen. Men jag fascineras nästan lite över min förmåga att samla på mig massa skit.



Det var en hel del biobiljetter.



70 kronor kostade det tydligen att se Titanic. Och det var dyrt då. Oj, oj, oj tänk om man hade vetat då att priserna skulle skjuta i höjden och att det i dag kostar minst en hundring för att se en film på bioduken.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Ville bara tipsa dig om en awsome sida: http://florinas.blogg.se/2012/february/tjana-pengar-pa-din-blogg-1.html#comment



glad alla hjärtans dag, hoppas du får en toppen dag!:)

2012-02-14 @ 15:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0