Vad har hänt sedan senast?



Det har varit fullt upp hela dagen för min del, och därmed rätt tyst här inne. Men nu ska jag uppdatera er.

Thaimaten var en besvikelse. Massa hackade blad i som bara störde och var äckliga.
Att hitta rätt i djungeln av firmor som utför flyttstädning är fasiken inte lätt. Och inte gratis.Men i morgon ska det banne mig beställas, för städa min gamla lägenhet efter flytten, det gör jag bara inte.
Jag är TRÖTT på allt fixande med flytten. Jag vill bara flytta nu och få det ur världen.
Tog mig i kragen och lyckades få ihop ytterligare några flyttkartonger. Fortsätter jag så i morgon är hela bohaget snart nedpackat och redo att flyttas. Sweet.
Ägnade nästan en timme åt att prata med Marielle i telefon. Blir ju lätt så när det finns viktiga saker att diskutera.
Jag blir bara mer och mer irriterad över att Charlotte Perrelli inte gick vidare till Andra Chansen. Inte ok, Christer Björkman. Inte ok.
Lyckades klämma in ett avsnitt av The Secret Circle och lite ananas, trots att jag har viktigare saker att ägna mig åt. Men ibland måste man göra plats för sådant som är roligt också.
Nu borde jag hoppa in i duschen. Ser ut som att jag har doppat håret i smör, och det är ju inte så attraktivt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0