Det förbannade suget



Åååhh, jag är så sjukt chokladsugen att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Och jag vet att i skafferiet ligger ett gäng chokladkakor och bara väntar på att få bli uppätna. Jag kan nästan höra hur de skriker efter mig "Kooom Helena, ät upp oss! Vi lovar, vi ska inte göra dig tjock. En liten bit gör inget!".

Men jag får inte äta choklad. Kanske ett par bitar till helgen men inte en helt vanlig onsdag, hur mycket lillördag det än må vara. Alex gick också och pratade om choklad för ett tag sedan, men jag sa nej. Han får inte heller äta sådant nu, för om han öppnar en chokladkaka kommer jag sno åt mig den och moffa i mig hela själv.

Nej. Det får bli lite ananas istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0