Rensa ut det gamla

Det gick rätt fort att rensa bland kläderna jag hade i källarförrådet. Det är ju trots allt sådant som redan har gått igenom min kritiska granskning en gång, och det mesta har jag nog sparat på grund av lite separationsångest. När jag nu tog mig ännu en titt så insåg jag att det mesta kommer jag aldrig någonsin att ta på mig igen, och då finns det inte någon anledning att spara det. Fem kassar lyckades jag fylla, som jag ska ta till Stadsmissionens butik i Liljeholmen. Slänga det har jag inte hjärta till, och på det sättet kanske någon annan får glädje av det jag inte längre vill ha.



Detta säger jag tack och adjö till.



Och här är högen på det som ska sparas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0