Som på den gamla goda tiden

igår kom som sagt Marielle och David över på en kväll med middag och sällskapsspel. Det var så galet längesedan som vi gjorde något sådant, och jag kände verkligen hur mycket jag har saknat det. Vi får helt enkelt bli lite bättre på att sy ihop sådana sammankomnster i fortsättningen.



Vi bjuckade på hamburgarbuffe. Som när man äter tacos, fast med hamburgare istället, där man får plocka själv vad man vill ha på sin burgare.



Sedan spelade vi Äntligen reklam, där Alex fick stå som segrare.



Sedan rev vi av tre omgångar av Cluedo. Jag vann en gång och Marielle två. Och David var väldigt nära att vinna alla tre gånger, men nådde inte hela vägen fram. Cluedo är mitt absoluta favoritsällskapsspel. Detta fick jag i tjugofemårspresent av Alex och Edna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0