Återvända till brottsplatsen

Det här har varit en helg då jag har träffat människor som jag inte har träffat på länge. Vi kan börja med denna söndag.
 
Mötte upp min gamla kollega Olof från försäkringsbolagstiden, och hans motsvarighet på Danmarkskontoret- Martin. Försäkringsbolaget är mitt uppe i att flytta till nya lokaler och de gav mig en rundtur och visade upp det nya. Snyggt och fräscht, men lite mer opersonligt än tidigare. Sedan åt vi lunch och skvallrade om ditten och datten innan vi tog en sväng förbi försäkringsbolagets gamla lokaler. Det kändes extremt konstigt att spatsera omkring där (inte bara för att det såg ut som en krigszon). Jag var ju med om så mycket på den arbetsplatsen och allting kom tillbaka. På gott och ont. Men det var kul att få ta sig en sista titt.
 
 
Nu ska jag se det sista avsnittet av Game of Thrones säsong 1. Sedan täntke jag avslöja vem jag träffade igår.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0