Middag signerad pojkvännen

 
"Nya" blogg.se hänger inte riktigt med alla gånger. Vid flertalet tillfällen har det blivit något vajsing när jag precis ska publicera ett nyskrivet inlägg och jag har loggats ut- utan att det jag skrivit blivit sparad. Detta hände senast i förmiddags, och på dåligt humör som jag var ruttnade jag till rejält och tänkte att här ska jävlar i mig inte uppdateras något mer i dag. Men nu gör jag det i alla fall.
 
I dag lagade Alex middag åt oss. Då blev det det här. Alex åt potatissallad också, men eftersom jag både försöker undvika potatis och dessutom skyr färdigköpta potatissallader som pesten lät jag bli den.
 
Nu vill jag ha choklad. Men någon sådan finns inte att finna någonstans i vårt palats. Om någon känner sig manad att buda över en chokladkaka till mig är ni mer än välkomna att göra så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0