Sjutton långa år

Äntligen verkar blogg.se fungera åtminstone lite igen. I alla fall om man använder Firefox, Explorer går det fortfarande inte att författa något nytt inlägg i. Man kan ju bli galen för mindre. Kanske ska se mig om efter en ny bloggplattform?
 
I alla fall. Nu till det viktiga.
 
Jag har fem kusiner, varav jag av dessa har kontakt med tre. De andra två har jag inte träffat på sjutton år. Men i lördags fick jag äntligen återse Robban och Erika hemma hos mina föräldrar! Det bjöds på både fika och middag och jag var inte hemma förrän sent. Och det var så himla trevligt! Jag kan lova att det inte dröjer sjutton år innan vi ses nästa gång...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0