Suget med stort S

 
Vad skulle jag inte göra för lite choklad just nu? Så sjuuukt sugen att det gör ont någonstans inom mig. Det kan i och för sig vara magen som gör ont för att jag är hungrig, men med hungern kommer sötsuget och då låter det ju helt logiskt att jag har ont för att jag måste ha choklad. Annars kanske jag dör?
 
Men jag har ju börjat med det där idiotiska matschemat, och på det står det ingenting om någon stor smarrig Marabouchokladkaka. Varken vanlig mjölkchoklad eller schweizernöt. Istället står där keso med bär och valnötter (om nu inte Alex har lust att svänga ihop något kolhydratfattigt på nötfärsen jag fyndade igår)(vilket han nog inte har lust med). Jag är itne ett dugg sugen på keso. Får nog ta mig ett snack med den där nissen som komponerat ihop matschemat och klaga lite...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0