Tuesday morning

 
Morsning korsning (som man sa när jag var liten på nittiotalet)(i dag är ungarna säkert lite coolare när de hälsar på varandra)!
 
Sitter på kontoret med en kaffe i min hand. Inte särskilt tisdagspepp, men om jag får piggna till lite kanske det kommer? Om inte annat får jag köra ett dansrace med lite musik i lurarna. Det brukar hjälpa mot det mesta. Allting blir bättre med lite dans.
 
Vad konstig min hand ser ut på den här bilden, förresten. Som en klo. Smickrande.
 
Äh, har inte tid att sitta här inne och tjöta. Måste ta tag i alla viktiga saker här på jobbet. Först på listan: äta frukost.
 
Tack och hej, leverpastej (för att fortsätta på det där nittiotalstemat vi började med)!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0