Date Night



Tonight's date night!

Jag och Alex måste flytta våra feta rövar ur soffan (tekniskt sätt är det mest jag som sitter i soffan och han sitter på sin stol vid datorn, men ni fattar vad jag menar)(jag vill också understryka att det där med feta rövar mest är en metafor)(hoppas jag) och börja göra saker utanför hemmet. Vi har fastnat lite, och därför har jag tagit initiativet till kvällens dejt. Den kommer att utspela sig i biomörkret tillsammans med Prometheus i 3D. Jag är vansinnigt förväntansfull! Har dock hört folk som både hyllar den och sågar den, så jag är samtidigt lite nervös.

Men i kväll får jag veta om Prometheus är bra eller anus. Och jag lovar att tala om för er vad det blir.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0