Lunch på stan



Det är Sveriges Nationaldag och så himla härligt att få vara ledig! En liten andningspaus mitt i veckan innan det i morgon är dags att släpa dig iväg till jobbet igen. Det blir inget särskilt firande för min del i dag, men jag passade på att möta upp några vänner för lunch på stan.

Jag har varit på Hurtigs konditori på Drottninggatan tidigare, men den här gången testade jag deras salladsbar. För 99 kronor (vilket i och för sig är rätt dyrt) får man en bas som består av sallad, gurka och tomat, och sedan får man välja till ytterligare fem tillbehör. Det fanns vansinnigt mycket att välja på, och allting var väldigt fräscht. Och då kändes de där 99 kronorna rätt värda trots allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0