Status just nu



  • Kaffe hjälpte inte riktigt i dag heller. Är fortfarande seg och gäspig.
  • Glömde halva matlådan hemma. Så kan det gå när det är flera lådor att hålla reda på. Så i dag blir det köpemat. Jag är inte helt nöjd.
  • Under ett kort ögonblick hade jag lite fredagsfeeling. Men sedan försvann det och nu är det tung torsdag för hela slanten. Inte alls lika kul.
  • Fick ett sms om att vår nya matta levereras i morgon. Hurra!
  • Jag är nästan konstant hungrig. Varför är jag det?
  • När jag ändå håller på och undrar "varför" kan jag ställa ännu en sådan fråga. Varför har jag ont i höger lår?
  • Tiden går så otroligt långsamt. Jag börjar misstänka att arbetsdagen aldrig kommer att ta slut.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0