Dags att ta helg



Det är fredag och jag tänker fira detta genom att gå hem lite tidigare. Det gäller att passa på när man kan, för sen kommer det dagar när det inte går. Och om jag sticker snart kanske jag hinner undvika nästa regnskur, för även om jag har paraply med mig så är jag inte så lockad av att springa runt och bli blöt i regnet.

Alex ska ut och käka med en kompis i kväll, så jag har några timmar för mig själv. Detta tänkte jag fira genom att (förhoppnignsvis) köpa på mig ett parti billig lövbiff på Willys och trycka i mig till middag. Men jag hoppas förstås att han inte håller sig borta hela kvällen, utan komemr hem i rimlig tid så att jag får chans att fredagsmysa lite med honom också. Kanske se ett avsnitt av Mad Men (vi har blivit hooked). Awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0