Dålig dag



I dag är en jäkla skitdag kan jag tala om för er. Mensvärken från helvetet är på besök och jag hade verkligen ingen lust att stiga upp ur sängen imorse. Har massa saker som måste bli gjorda på jobbet men hur jag än letar kan jag inte hitta fokus någonstans. Och dessutom är jag så djävulskt sugen på lakrits och choklad att jag nästan klättrar på väggarna. Försöker intala mig själv att släppa det där suget men samtidigt sitter den lilla djävulen på min axel och säger att om det är någon vecka jag får äta sådant så är det ju nu. Så varför inte passa på? Åh, så dumt!

Jävla skitdag. Tur att det åtminstone är onsdag och att helgen närmar sig snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0