Fina formar



När jag såg dessa fantastiska formar på Åhléns föll jag pladask. Så jag köpte på mig två röda och två blåa, och försökte att inte låtsas om Alex missnöje. Han anser att jag redan har tillräckligt med sådana här saker till köket, och vill att jag ska kunna motivera varför jag behöver fler innan jag slår till. Han lever efter devisen att om något nytt ska in måste något gammalt bort först. Själv tycker jag om att spara och samtidigt samla på mig nytt.

När jag inte kunde hålla mig borta från även de limegröna formarna kände jag mig därför nödgad att smussla med dem. Gömma dem och inte packa upp dem förrän vi flyttat, och då smyga in dem i köksskåpet. Och hittills har jag inte hört något gnäll från min kära pojkvän. Fast å andra sidan är jag osäker på om han ens har öppnat det där skåpet ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0