Torsdag 15 mars 2012



Så var det torsdag igen, tjohej! Och denna torsdag kan nästan klassas som en fredag. Warum? Jo, för i morgon är det flyttdag här på kontoret. Klockan 9:30 börjar vi med en liten fredagsfrukost och en halvtimme senare drar de stora flyttplanerna igång på riktigt. Jag ska, till min sorg, flytta ett större rum längre bort i korridoren och detta rum kommer från och med i maj att delas med en ny kollega. Känns konstigt i och med att jag har suttit i eget rum i nästan tre och ett halvt år och tycker att det är rätt skönt, men det kan nog bli positivt också. Jag ska inte måla fan på väggen innan jag ens har träffat min nya kollega.

Känner mig duktig som lyckades stå emot sötsuget igår. Vi drack lite te på kvällen medans vi tittade på Mad Men och efter det försvann suget och det har ännu inte kommit tillbaka. Jag åt glatt min yoghurt till frukost i dag och ett kokt ägg till mellanmål utan att längta efter choklad eller bearnaisesås. Kände mig extra peppad när jag ställde mig på vågen imorse och såg att jag gått ner 1,2 kilo på tre dagar. Galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0