Anledningar att vara glad



Tänk att en dag som på förhand inte såg så rolig ut helt plötsligt förvandlades till en stor skrattfest!

  • Det är galet fint väder ute. Dum som jag är så tog jag den lite för varma jackan i morse igen, men det gör inte så mycket.
  • Det känns som måndag eftersom man var ledig igår, men det är redan onsdag! Halva onsdagen har dessutom redan passerat, så helgen närmar sig fort.
  • Det är bara tio dagar kvar tills vi åker till New York. Helt galet! Får inte glömma att köpa kameraväska och adapter, det vore katastrof.
  • Vår nya soffa kom tre veckor tidigare än beräknat, och det gör mig så glad! Nu kan lägenheten äntligen börja ta form och inredas så som vi vill ha det.
  • Jag hängde på låset, och klockan 10 lyckades jag boka biljetter till Kents konsert på Cirkus den 26 maj. Eurovision får jag se dagen efter på SVT Play.
  • Nu har även Alex fått sin semesteransökan godkänd, så nu finns det ingenting som stopapr oss från att åka till Australien över nyår! Shit, det känns alldeles overkligt. Måste boka flyg omgående.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0