Hej Sverige!



Nu har den här lilla globetrottern återigen landat på svensk mark. Om jag ska vara riktigt ärlig så har jag faktiskt varit hemma i Svea sedan 13:25, men det har liksom inte funnits tid till något bloggande förrän nu.

För er som undrar kan jag meddela att jag har haft en fantastiskt bra resa! New York besvarade mina drömmar och levde upp till mina fantasier, och jag är vansinnigt nöjd. Det känns dock helt sjukt att klockan inte ens är 19 just nu. Jag har i stort sett varit vaken i lite över ett dygn, med endast ett par korta sovpauser (det där med att sova på flygplan är inte riktigt min grej, och det resulterar alltid i nackont), och det känns som att ddet borde var dags at sova snart. Men solen skiner för fullt och jag är av någon superunderlig anledning inte alls särskilt trött. Sova har jag verkligen ingen lust att göra än.

Det var det hele för den här gången. Tack och adjö.



Kommentarer
Postat av: Gaymasen

MEn så härligt! Vill också se New York!



Och tack för tipset! skriver upp får se vart vi åker runt på Island men ska bli himla spännande iaf :D kram!

2012-05-21 @ 10:54:10
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0