Svalor



Go' möra! Redan torsdag och solen kastar sina strålar på oss ännu en dag. Awesome! Ja, det hade ju förstås varit ännu bättre om man hade fått njuta av solen genom att ligga på en grönskande äng någonstans, men jag antar att det bara är att hålla till godo med den genom fönstret. Och hålla en tumme för att den stannar hela sommaren så att man får sällskap av den när det är dags för semester i augusti. Men sådan tur brukar jag å andra sidan inte ha, så man ska väl inte hoppas på mirakel...

Ja, ja. Nu till det viktiga. Jag har ju på mig en ny klänning i dag! Ett av de fyra klänningsfynden från Nevv Jååårk. Eftersom det inte är så enkelt att fota sig själv i helfigur med mobilkameran visar jag här en bild på vad jag ser när jag tittar ner på min blåklädda kropp. Är den inte fantastisk, så säg! Inte kroppen kanske, men klänningen! Och ser ni att den inte är svart???!!! Mer färgglad än så här har jag väl nästan aldrig varit.

Färg och kaffe ska leda mig genom den här dagen.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Just nu har jag praktikvecka hos elf cosmetics och har startat en frågestund där du kan ställa frågor om deras produkter, företaget eller om du bara helt enkelt vill ha något sminktips! Ingen fråga är för dum att ställa :D

http://byfia.com/2012/may/fragestund-elf.html#comment

2012-05-24 @ 09:32:39
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0