The Tourist



En film med både Johnny Depp och Angelina Jolie måste ju vara bra, tänkte jag när jag första gången hörde talas om The Tourist. Sedan fick den lite kyliga recensioner, vilket inte fick mig att vilja springa till biografen. Och sedan har filmen fallit i glömska tills nu.

Nu har jag sett The Tourist. Och den var inget mästerverk, men inte heller så dålig som recensenterna uppmålade den. Jag tyckte den var bra. Spännande och inte så förutsägbar som många filmer av samma typ kan vara. Mot slutet var det däremot lätt att gissa sig till hur det hela skulle sluta, men då var det bara upplösningen kvar så det var inte någon extrem katastrof. Och resan fram till dess var underhållande. Och Johnny Depp är alltid Johnny Depp- honom gillar jag oavsett vad han gör för film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0