Välkommen onsdag!



De nya persiennerna visade sin styrka innan det ens gått ett dygn. Som vanligt stängde jag av snoozefunktionen på mobilen i morse och somnade om, men istället för att sedan automatiskt vakna efter fem minuter och kliva upp vaknade jag efter tjugo minuter, och då med lite lätt panik i kroppen. Vanligtvis gör solen det omöjligt att somna om "på riktigt" men med de nya persiennerna är det uppenbarligen en annan femma. Min stackars kropp måste ha trott att det fortfarande var mitt i natten (nåja) och därmed trilalt dit rejält på sömnen igen. Aja, upp kom jag till slut, och tjugo minuter för sent traskade jag in på jobbet med en köpekaffe i min hand.

Kvällen bjuder på kompishäng hos Marielle och David. Tanken är att vi ska grilla, men väderprognosen ser dyster ut. Så det får kanske bli hämtmiddag inomhus istället, men det är lika trevligt det. Ska bli skönt att bara umgås och snacka lite skit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0