Mitt i veckan

 
Först två saker:
  • Nej, jag har inte världens längsta överkropp. Det ser bara ut som det.
  • Jag skulle aldrig klara av att vara på jobbet strax efter klockan 7 på morgonen om jag inte fick mitt morgonkaffe.
Det är härligt att inse att det redan är onsdag, fastän det känns som tisdag. Och i kväll väntar en viktig uppgift på mig. Har shoppat en del på sistone, och några plagg är jag lite osäker på. Så det är nu dags att bestämma mig för vad som får stanna och vad som ska returneras. En del av mig hoppas att jag ska inse att åtminstone ett plagg var ett felköp, så att jag kan få pengar tillbaka och handla något annat för. Typ glöggmuggar, som jag är i desperat behov av.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0