När pojkvännen sliter

 
Om jag borde ha lite dåligt samvete över att Alex ligger på alla fyra ute på den iskalla balkongen och borstar rent trallen som ska tas in nu när vintern kommer? Ja, jo, kanske.
 
.......................................
 
.....................................................
 
 
Men det har jag inte!
 
Jag lagade ju för sjuttsingen mat till honom. Kokade upp tortellini i fyra minuter och värmde på laxen från igår i micron. Så inte behöver jag skämmas över att jag nu ligger under det varma täcket i sovrummet med datorn på magen, inte. Har ju dessutom lovat honom att vi ska se Breaking Bad. Så fort han är klar där ute på balkongen, vill säga. 
 
 

Kommentarer
Postat av: william

gud vad gott emd lax & tortellini:D

2012-11-08 @ 15:05:43
URL: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0