Tisdagskväll i kvarteret Muffen

 
Fy fasen, inget roligt har jag gjort sedan jag slutade jobbet. Bortsett från att se oändligt många youtube- klipp från Glee (har försökt se serien och misslyckats med att tycka om den, men musikklippen gillar jag- och då är ju youtube en guldgruva) och äta lite av Alex kebabpizza (vilket inte slutade så roligt, då jag fick ont i magen kort efter).
 
Nu är tvätten hämtad från tvättstugan, och ligger nu på rätt plats i lådor och garderober. Tänderna är borstade och sängen bäddad med rena sängkläder. Det är fasen dags att säga hej då till den här skitdagen, och hoppas på att morgondagen blir bättre.
 
Hej och god natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0